מה רע בקצת אקטיביזם של כורסה?

מתוך: http://nadav.blogdebate.org/archives/

נתאי

עדכון חשוב! הצלחנו להסיר בינתיים שתי קבוצות:

ערבים צאו מהארץ שלנו
Supporters of Rav Meir Kahane

המשיכו להפיץ ולדווח!

חברים של מרזל ושות' בפייסבוק מדווחים על תוכן "פוגעני" במבצעים מתוזמרים שנועדו (והצליחו) להוריד דפים שמאלניים.
במקום לפכור אצבעות בייאוש, אפשר לקבל מהם השראה לקצת אקטיביזם-כורסא פעיל וקליל.
נתקלתם בסטטוס/תגובה שמייחלים לרצח, מסיתים לאלימות, מחרחרים שנאה? לא חסרים כאלה לאחרונה. לא צריך להמציא "פוגענות", או ללכת רחוק כדי למצוא אותה.
במקום לצקצק בכעס ולהמשיך הלאה. הקדישו שנייה. זה לא לוקח יותר. לחצו על הX בראש הסטטוס או התגובה, ודווחו.

אז הנה רשימת לינקים מומלצים לדפים בפייסבוק שאפשר להתחיל אתם:

ברוך מרזל

מלחמה בפייסבוק ישראל נגד הערבים

מיכאל בן ארי

לוחמי ציון

ארץ ישראל שלנו

הקול היהודי

יד לאחים

הרב מרדכי אליהו

ישראל חזקה

ערבים צאו מהארץ שלנו הקבוצה הוסרה! תודה לכם!

וקישורים נוספים, תודה לנועם:

גם אני מבקש שהקרן החדשה לישראל תסיר את שם המדינה שלי ישראל מהשם שלה
עם ישראל חי נושם ובועט

הקבוצה הוסרה ! תודה רבה Supporters of Rav Meir Kahane

עם-ישראל-חי-נושם-ובועט
כולנו מתנחלים
הרש"ע – הרשות הערבית
אני לא רוצה שכנים כאלה בתוך הארץ שלי
גם אני תומך בחקירת ארגוני השמאל
Jewish Defense Force
חנין זועבי תעופי מהמדינה שלי
בואו נגיע למליון יהודים שלא שמלאנים שונאי ערבים
ארגון בצלם מחוץ לחוק
חנין זועבי תמורת גלעד שליט

עדכון: עמוד חביב נוסף של אוהבי אדם:

האינתיפדה היהודית

אתם מוזמנים להוסיף עוד דפים מומלצים בתגובות, אני אעלה אותם לפוסט, וכמובן להפיץ.

תוספת:
איך מדווחים על עמוד גזעני בפייסבוק?

report this page משמאל למטה

נפתחת לכם תיבה ובה מסמנים:
contains hate speech>targets a race or ethnicity

עם ישראל בקול אחיד ארגוני השמאל הקיצוני הישראלי אשמים בטבח הערבי באיתמר

זהו. תרמתם את שלכם למען ארץ ישראל יפה.

תחשבו איזה כיף יהיה לסמן X ליד כל אחד מן הדפים שירדו מן הרשת!

עדכון: בעקבות הסטטוס החביב הבא נוספה גם קבוצת מי לה' אלי לרשימה.

מי לה' אלי

להשאיר תגובה

